FAQ

Q & A
FAQ

At EZ Ride we think transparent communication is very important. On this page, you can find the most frequently asked questions and their answer. If the answer to your question is not on this list, you can always contact us.

1. When will my order be delivered?

2. Do I have to be home for delivery?

3. What countries do you deliver to?

4. Can I come pick up my order?

5. What can I do if my package was damaged?

ANOTHER QUESTION?

Do you have a specific question about your order or a general question that has not been answered on this page? Please send us a message using the contact form so that we can deliver an appropriate response ASAP.

SHOOT!

Beste klanten,

Wij gaan met jaarlijks verlof vanaf 30/08 tot en met 14/09.

Wij zijn nog steeds telefonisch bereikbaar van 31/08 tot en met 03/09 voor een afspraak achter gesloten deuren.

En vanaf 04/09 tot en met 14/09 zijn wij enkel via e-mail te bereiken.

Voor verkoop en verhuur kan je ons altijd bereiken op hello@ezride.be. Onze werkplaats gaat vanaf 15/09 terug open voor herstellingen.

Tot binnenkort!
-Team EZ Ride

www.ezride.be