FAQ

Q & A
FAQ

At EZ Ride we think transparent communication is very important. On this page, you can find the most frequently asked questions and their answer. If the answer to your question is not on this list, you can always contact us.

1. When will my order be delivered?

2. Do I have to be home for delivery?

3. What countries do you deliver to?

4. Can I come pick up my order?

5. What can I do if my package was damaged?

ANOTHER QUESTION?

Do you have a specific question about your order or a general question that has not been answered on this page? Please send us a message using the contact form so that we can deliver an appropriate response ASAP.

SHOOT!

EZ-Ride IS TERUG IN KNOKKE!

EZ-Ride opent deze zomer terug  een pop-up store in Knokke.

Zeedijk- Het Zoute 784, 8300 Knokke.
De perfecte reden om een uitstap naar zee te plannen. De hele zomer lang, van 1 juni tot en met 31 augustus 2020 kan je onze rides bewonderen, huren of kopen aan zee. Bovendien trakteren we op tal van leuke acties en onweerstaanbare kortingen!

Voor reservaties, vragen of openingsuren kan u ons altijd een mailtje sturen op hello@ezride.be of via onze sociale media @ezridebenelux om zeker te zijn.

 GESLOTEN MAANDAG 10/08

check zeker onze openingsuren-dagen!

Sounds great?