FAQ

VRAAG & ANTWOORD
FAQ

Bij EZ-Ride hechten we veel belang aan transparante communicatie. Daarom verzamelen we op deze pagina de meest gestelde vragen en de daarbij horende antwoorden. Als het antwoord op jouw vraag niet in dit lijstje voorkomt, mag je ons natuurlijk altijd even contacteren.

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

2. Moet ik thuis zijn voor de levering?

3. In welke landen leveren jullie?

4. Kan ik mijn bestelling ook zelf komen afhalen?

5. Mijn levering is beschadigd toegekomen, wat nu?

Een andere vraag?

Heb je een specifieke vraag over jouw bestelling of een algemene vraag die nog niet op deze pagina wordt beantwoord? Stuur ons aub een berichtje via het contactformulier zodat we je bliksemsnel een passend antwoord kunnen bezorgen.

SHOOT!

EZ-Ride IS TERUG IN KNOKKE!

EZ-Ride opent deze zomer terug  een pop-up store in Knokke.

Lippenslaan 33, 8300 Knokke.
De perfecte reden om een uitstap naar zee te plannen. De hele zomer lang, van 13 july tot en met 31 augustus 2021 kan je onze E-steps en rides bewonderen, huren of kopen aan zee. Bovendien trakteren we op tal van leuke acties en onweerstaanbare kortingen!

Voor reservaties, vragen of openingsuren kan u ons altijd een mailtje sturen op hello@ezride.be of via onze sociale media @ezridebenelux om zeker te zijn.

check zeker onze openingsuren-dagen!

Uitzonderlijk vroeger gesloten op 30/07: vanaf 17u15

Sounds great?