FAQ

VRAAG & ANTWOORD
FAQ

Bij EZ-Ride hechten we veel belang aan transparante communicatie. Daarom verzamelen we op deze pagina de meest gestelde vragen en de daarbij horende antwoorden. Als het antwoord op jouw vraag niet in dit lijstje voorkomt, mag je ons natuurlijk altijd even contacteren.

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

2. Moet ik thuis zijn voor de levering?

3. In welke landen leveren jullie?

4. Kan ik mijn bestelling ook zelf komen afhalen?

5. Mijn levering is beschadigd toegekomen, wat nu?

Een andere vraag?

Heb je een specifieke vraag over jouw bestelling of een algemene vraag die nog niet op deze pagina wordt beantwoord? Stuur ons aub een berichtje via het contactformulier zodat we je bliksemsnel een passend antwoord kunnen bezorgen.

SHOOT!

EZ-Ride verovert de Belgische kust opnieuw!

EZ-Ride opent de pop-up store in Knokke opnieuw, en deze keer vanaf de krokusvakantie. De perfecte reden om een uitstap naar zee te plannen. De komende maanden, van 4 maart tot en met 31 augustus 2019 kan je onze rides bewonderen, huren of kopen aan zee. Bovendien trakteren we op tal van leuke acties en onweerstaanbare kortingen!

check zeker onze openingsuren-dagen!

Meer info